כך, הסטודנטים מרחיבים את אופקיהם ביסודות הפסיכולוגיה החברתית כמו תהליכים קבוצתיים, הבדלים בין-אישיים וקוגניציה חברתית; הם משתלמים בקורסים המספקים כלים מחקריים בתחומים כמו סטטיסטיקה ושיטות מחקר וניתוח נתוני עתק; מתעמקים במתודות בנות זמננו כמו היבטים פסיכולוגיים של תקשורת דיגיטלית, קידום שינוי בראי הגישה הפסיכולוגית או עיסוק בממשקים בין תחושות ורגשות לעיבוד מידע; וכמובן, לומדים במבחר קורסים העוסקים בתחומי שטח כמו טיפול וייעוץ תעסוקתי, אבחון תעסוקתי ומיון עובדים, אבחון ארגוני, פיתוח ארגוני, פסיכו-דיאגנוסטיקה ועוד.
קורסי הבחירה בתכנית מעמידים לרשות הסטודנטים ידע בתחומים שעשויים לשפר את מעמדם המקצועי העתידי, לדוגמה:
• הקורס "טיפול וייעוץ תעסוקתי" משלב בין ידע ומודלים תיאורטיים בתחום הפסיכולוגיה התעסוקתית ובין עולם הטיפול הרגשי במטרה להעמיק את ההבנה של מושג הטיפול בהקשר התעסוקתי, ולרכוש מיומנויות רלוונטיות.
• הקורס "בין תחושות ורגשות לעיבוד מידע" עורך הבחנה בין סוגים שונים של מצבים רגשיים (אָפֶקט, מצב רוח, רגשות), בוחן את הקשרים שלהם עם תהליכי עיבוד מידע כמו זיכרון, קשב ושכנוע, וכמובן, מציג את הגישות השונות להבנתם ולניתוח הפונקציות החברתיות שלהם.
• בקורס "קידום שינוי חברתי בראי הגישה הפסיכולוגית" נבחנת התרומה (הממשית והפוטנציאלית) של תאוריה ומחקר בפסיכולוגיה חברתית לקידום שינוי חברתי.
• הקורס "פיתוח ארגוני: תיאוריות וכלים להתערבות אפקטיבית" ממשיך את הקורס "אבחון ארגוני" ומתמקד בתהליכי ייעוץ ליצירת התחדשות, צמיחה והעלאת אפקטיביות ארגונית. הקורס מקנה ידע תיאורטי ומיומנויות להתערבויות ארגוניות מרכזיות ברמה המערכתית, הקבוצתית והאישית.
איך מתקבלים?
דרישות הסף הן ממוצע ציונים 88 ומעלה בלימודי פסיכולוגיה/מדעי ההתנהגות וציון מתא"ם 100 לפחות. עם זאת, מועמדים עם ציון B.A. של 93 ומעלה יכולים להגיש מועמדות גם ללא ציון מתא"ם. אילו מועמדים עם ציון מתא"ם 120 ומעלה, יכולים להגיש מועמדות עם ציון B.A. הנמוך מ-88 ומנגד, מועמדים עם ציון B.A. שנע בין 90 ל-93 יכולים להגיש מועמדות ללא ציון מתא"ם. בקשות כאלו ידונו בוועדת חריגים.
בוגרי תואר ראשון בתחומים אחרים המעוניינים להצטרף לתוכנית, יידרשו לעבור בהצלחה חוג שלאחר תואר.