מרצים אורחים מהשטח

כחלק מגישת החיבור לשטח בתכנית הלימודים של מסלול MBA באוניברסיטה הפתוחה, אנו מארחים מרצים אורחים שמגיעים מהשטח, בחלק מקורסי התכנית.

הסטודנטים נחשפים לפרקטיקות מקצועיות וניתנת להם הזדמנות לייצר דיון בנושאים הרלוונטיים.

 

לוגו IBI 

גב' אלה אלקלעי ומר ליאור אוזון מבית ההשקעות IBI, בנושא ניהול תיקי אימפקט. התארחו במסגרת קורס הבחירה השקעות אימפקט: חדשנות חברתית וקיימות

לוגו יוניברסל מקאן 

מר יובל זילבר, Account Director, חברת המדיה יוניברסל מקאן בנושא תכנון מדיה. התארח במסגרת קורס הבחירה תקשורת שיווקית משולבת פרסום

לוגו של UM Digitlal 

גב' יולי דסיאטניקוב, סמנ"כלית לקוחות, UM Digital, בנושא פרסום בימי קורונה. התארחה במסגרת קורס הבחירה תקשורת שיווקית משולבת פרסום

לוגו מקאן תל אביב 

מר גיא מגל, קריאייטיב, חברת פרסום מקאן תל אביב, בנושא קריאייטיב ורגולוציה. התארח במסגרת קורס הבחירה תקשורת שיווקית משולבת פרסום

 

לוגו הולנדיה 

מר אבי ברססט, בעלים ומנכ"ל של רשת הולנדיה, בנושא מדיניות מוצרים. התארח במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו מזרחי טפחות 

גב' דינה נבות, סמנכ"לית שיווק, פרסום ופיתוח עסקי בבנק מזרחי טפחות, בנושא ניהול מותגים. התארחה במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו חברת חשמל 

גב' שירלי קמפבל, מנהלת טרנספורמציה דיגיטלית בחברת החשמל, בנושא ניהול קשרי לקוחות. התארחה במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו יד2 

גב' גל עופרים, סמנכ"לית שיווק ומוצר בחברת Yad2, בנושא פיתוח אסטרטגיות ותוכניות שיווקיות. התארחה במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו הדסטארט 

מר מעין מלצר מ-Headstart בנושא מימון המונים, שאירח את האקתון סיום הקורס. התארחה במסגרת קורס הבחירה השקעות אימפקט: חדשנות חברתית וקיימות

 

לוגו Edgewell 

מר ישראל אברהמי, Corporate Manager בחברת Edgewell, בנושא ניתוח לקוחות פרטיים ועסקיים. התארח במסגרת קורס הבחירה נושאים נבחרים בהתנהגות צרכנים

 

לוגו איביי 

מר גדי מיקלס, מנהל החדשנות ומוביל את תחום המחקר וחווית המשתמש בחברת eBay, בנושא חדשנות ויזמות. התארח במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו לנובו 

גב' סיגל אלבוים, מנכ"לית חברת לנובו ישראל, בנושא תהליך ניהול השיווק כמשתקף במהלך הרכישה של החברה. התארחה במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו DHL 

מר יונתן איבגי, סמנכ"ל מסחר האחראי על שיווק ומכירות בחברת DHL, בנושא מדיניות הפצה. התארח במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו סופר פארם 

מר מיכאל מיטרני, מנהל החדשנות והדיגיטל, רשת סופרפארם, בנושא ניתוח סביבת המקרו. התארח במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו אסתי לאודר 

גב' שירל עודד, מנכל"ית חטיבת הבישום בחברת אסתי לאודר, בנושא פילוח ובחירת שוק מטרה. התארחה במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו טמפו 

גב' חן הרפז שדה, מנהלת שיווק של חטיבת האלכוהול של טמפו, בנושא מדיניות קידום. התארחה במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו נספרסו 

גב' יפית מנטין, סמנכ"לית שיווק בחברת נספרסו, בנושא מיצוב ובידול. התארחה במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו יקבי כרמל 

מר רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל, בנושא מדיניות מחירים. התארח במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו סינמה סיטי 

מר אבי אדרי, מנכ"ל סינמה סיטי, בנושא ניתוח סביבת המיקרו – מתחרים. התארח במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו מדלן 

מר איתן זינגר, מנכ"ל חברת מדלן, בנושא ניתוח סביבה פנימית. התארח במסגרת קורס החובה שיווק

לוגו לימור גורביץ' 

גב' לימור גורביץ', מנכ"לית, Limor Digital בנושא :פרסום פרוגרמטי. התארחה במסגרת קורס הבחירה תקשורת שיווקית משולבת פרסום

לוגו תנובה 

גב' מושית תובל, מנהלת משאבי אנוש טנא נוגה, חטיבת תפעול חלב, תנובה, בנושא אסטרטגיית ההדרכה בתנובה כמענה לצרכים מגוונים ומשתנים. התארחה במסגרת קורס הבחירה סוגיות עכשוויות בניהול משאבי אנוש

לוגו GOOD VISION 

מר עברי ורבין מחברת Good vision, בנושא אחריות תאגידית. התארח במסגרת קורס הבחירה השקעות אימפקט: חדשנות חברתית וקיימות

לוגו אבוג'ן 

מר עופר חביב מנכ"ל אבוג'ן, בנושא כלי מדידה להערכת ביצועים חברתיים/סביבתיים. התארח במסגרת קורס הבחירה השקעות אימפקט: חדשנות חברתית וקיימות

 

לוגו SAP 

מר גיל ביקל, מנהל גלובלי בארגון מערכות המידע הגלובלי של חברת SAP, בנושא ניהול הוליסטי בארגון בינלאומי מוביל. התארח במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו אל על 

מר ליאור טנר, מנכ"ל הנוסע המתמיד ופלייקארד בחברת אל על, בנושא הקמה וניהול של מועדון לקוחות וכרטיס אשראי כאמצעי לשימור ופיתוח לקוחות. התארח במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו מכבי שירותי בריאות 

גב' טוני כהן, ראש אגף השירות והשיווק במכבי שירותי בריאות, בנושא ניהול שירותים. התארחה במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו SAPIENS 

גב' רונית הררי, מנהלת משאבי אנוש חטיבתית בחברת Sapiens, בנושא Human Resources function in Global organization – Glocalization. התארחה במסגרת קורס הבחירה סוגיות עכשוויות בניהול משאבי אנוש

 

לוגו Joinreal 

מר תמיר פולג, מייסד ומנכ"ל Joinreal, בנושא פלטפורמות לניהול עסקים, התארח במסגרת הסמינר קידום רעיונות ומוצרים

 

לוגו Enlight  

מר גלעד יעבץ, מייסד ומנכ"ל Enlight, בנושא שיווק הוליסטי, התארח במסגרת קורס החובה שיווק

 

לוגו לוריאל ישראל 

גב' ליאת אוליאל, סמנכ"לית דיגיטל, מחקר ותובנות בלוריאל ישראל, בנושא מיצוב ובידול, התארחה במסגרת הקורס שיווק
 

 

לוגו fiverr  לוגו etoro

מר גיא גמזו, יזם ומשקיע בסטרטאפים, מהמשקיעים ב- fiverr ו- etoro, בנושא כלכלת שיתוף ומיקור חוץ להמונים, התארח במסגרת הסמינר קידום רעיונות ומוצרים
 

לוגו יוניברסל מקאן 

גב'  הילה ברדה , מנהלת מחלקת קשרי לקוחות עסקיים, בנושא תוכן שיווקי . התארחה במסגרת קורס הבחירה תקשורת שיווקית משולבת פרסום

לוגו Edgewell 

מר ישראל אברהמי, מנהל אזורי , בנושא תכנון נקודת המכירה. התארח במסגרת קורס הבחירה נושאים נבחרים בהתנהגות צרכנים.

לוגו בנק הפועלים 

גב' איילת שניצר, יועצת ארגונית ממרכז הסימולציות של בנק פועלים , בנושא משוב . התארחה במסגרת קורס הבחירה הערכת התפקוד בארגון:התפתחות ושינוי

לוגו AHAVA   

גב' חן סלמניה , מנהלת השיווק בחברת AHAVA  בנושא קהלי מטרה מקומיים ובינלאומיים, התארחה במסגרת קורס החובה שיווק

 
 

לוגו אתנה 

גב' טל אלוני רוזן, מנהיגות נשים בספורט. התארחה במסגרת קורס החובה ניהול והתנהגות ארגונית

לוגו TIPA 

גב'  מירב קורן , סמנכלי"ת שיווק בחברת TIPA, בנושא שיווק הוליסטי וקיימות באריזות . התארחה במסגרת קורס ההחובה שיווק.

 

 

מר איתן לוי, יזם בתחום חברות סביבה, בנושא מקורות מימון למיזמים. התארח במסגרת קורס הבחירה השקעות אימפקט: חדשנות חברתית וקיימות

 

 

פרופסור בני גדרון, בנושא עסקים חברתיים. התארח במסגרת קורס הבחירה השקעות אימפקט: חדשנות חברתית וקיימות