פרופ' דורית אולניק-שמש מחקריי מתמקדים באלימות ובריונות ברשת ובהתנהגות התמכרותית ובעייתית ברשת בקרב בני נוער וילדים. תחום נוסף הוא חקר טכנולוגיות סיוע דיגיטליות לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים
פרופ' חוה אלדובי חוקרת פנומנולוגיה של החוויה האסתטית גם באופן תיאורטי וגם במחקר אמפירי, חוקרת את הקשר בין אומנות והגירה, ועוסקת בממשקי אומנות, מדע וטכנולוגיה
ד"ר איילת בכר מחקריי מתמקדים ביחסי הגומלין שבין למידה מקצועית והקשר חברתי והשלכותיהם על פרקטיקות פדגוגיות בשימוש בטכנולוגיות בהוראה
פרופ' אינה בלאו המחקר שלי בוחן את ההשלכות של שילוב טכנולוגיות חדשניות על תהליכי למידה, הוראה והדרכה במערכת החינוך ובאקדמיה וכן את מאפייני התקשורת המקוונת והשלכותיה על אינטראקציה והתנהגות אנושית
פרופ' יצחק ברקוביץ' מחקריי תורמים להבנה מעמיקה של האופן שבו הזירה הדיגיטלית מעצבת מחדש מנהיגות, ארגונים, שינויים ומדיניות בחינוך
פרופ' שרה גורי-רוזנבליט מחקריי תורמים להבנת הפרדוקסים והחסמים בהטמעת טכנולוגיות דיגיטליות בתהליכי הוראה ולמידה במערכות השכלה גבוהה
פרופ' יהודית גל עזר חוקרת את הוראת מדעי המחשב, הכולל פיתוח כלים חדשים ופדגוגיות חדשות, המסייעות בהוראה ובלמידה של מושגים מאתגרים במדעי המחשב, בכל הרמות
פרופ' ניצה גרי המחקר שלי בתחומי מערכות מידע, ניהול ידע ואפקטיביות של מערכות למידה מקוונות מתמקד בהשבחת ערך מההיבט של כלכלת קשב
פרופ' טלי היימן מחקרי תורמים להבנת מעורבות ברשתות חברתיות של תלמידים עם וללא לקות; ולבחינת התמודדות המערכת המשפחתית והחינוכית בשילוב אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים
פרופ' ענבל טובי-ערד חוקרת תהליכי הוראה ולמידה של קורסים אקדמיים בכימיה בסביבה טכנולוגית, בדגש על טכנולוגיות ספציפיות לתחום. עוסקת בוויזואליזציה מולקולרית
פרופ' אבנר כספי חוקר חשיפה עצמית, ערכים, תפיסת התנהגות מוגזמת, תפיסת כריזמה, אמונות טפלות, מוטיבציות בלמידה ובשאיפות קריירה
פרופ' שרית מולדובן חוקרת אימוץ טכנולוגיות חדשות, מאמצים מוקדמים של חדשנות, מובילי דעה והשפעתם על אימוץ חדשנות, כמו גם התנגדות לחדשנות
ד"ר טל מורן חוקרת קביעת עמדות וסטראוטיפים אוטומטיים, התערבויות לשינוי עמדות אלו, הבדל במרחק הפסיכולוגי ורמת ההבניה של עירור וויסות רגשות מובחנים
פרופ' אופיר מינץ-מנור מחקריו משלבים בין מחקר ספרותי מסורתי למחקר מחשובי, חוקר את השפעת הטכנולוגיה על פרשנות והבנה לצד מחקר אינטראקציות אדם-מכונה
ד"ר דורית סגל המחקר שלי בוחן כיצד דו-לשוניות ובקרה קוגניטיבית משפיעות על למידה, תוך התייחסות תהליכים שונים שמעורבים בלמידה דיגיטלית
ד"ר יעל סידי המחקר שלי מתמקד בתהליכים מטה-קוגניטיביים בלמידה דיגיטלית, בפרט באופן בו לומדים מנטרים ומווסתים את התהליכים הקוגניטיביים שלהם בסביבות למידה דיגיטליות
פרופ' אלישי עזרא-צור נושאי מחקרו סובבים סביב הנדסה בהשראת המוח (הנדסה נוירומורפית), קוגניציה חישובית, נוירו-רובוטיקה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה
פרופ' יורם עשת המחקר שלי עוסק בהיבטים חברתיים וקוגניטיביים הקשורים באוריינות דיגיטלית, קריאה מתצוגות דיגיטליות ולמידה בסביבות דיגיטליות
פרופ' ערן פישר חוקר קפיטליזם דיגיטלי, משמעות חברתית של אלגוריתמים ונתוני עתק, סוציולוגיה של מדיה וידע
פרופ' גתית קוה חוקרת שינויים בשליפת מילים, בידע מילולי ובאיות שקשורים בתהליך ההזדקנות ואת שפתם של אנשים עם מחלות ניווניות
פרופ' יורם קלמן חוקר את ההשפעות ההדדיות בין דיגיטציה ותקשורת דיגיטלית, לבין ההתנהלות של ארגונים ושל אינדיבידואלים וקבוצות בחברה