סגל
מחקר
ייעוץ אקדמי
יצירת קשר
כיצד ילדים לומדים בעידן דיגיטלי? מה מעצב את יחסי הגומלין בין מורה לתלמיד/ה? מה תפקיד בית הספר בעיצוב החברה? החינוך הוא נקודת המפגש המרתקת בין פילוסופיה, פסיכולוגיה וסוציולוגיה לבין למידה והתפתחות של ילדים ונוער. המחקר החינוכי מסייע לנו להבין כיצד מערכת החינוך יכולה להצמיח בוגרות ובוגרים שמסוגלים לחשוב באופן עצמאי, להיות מעורבים בחברה וללמוד לאורך החיים.
באוניברסיטה הפתוחה תוכלו ללמוד לתואר ראשון בחינוך במסלול דו-חוגי, במגמת תוכניות לימודים ושיטות הוראה, או במגמת ליקויי למידה
תוכנית הלימודים מכשירה את הסטודנטים והסטודנטיות להתמודדות עם ההיבטים הארגוניים, האתיים, הפדגוגיים והכלכליים של תחומי החינוך והניהול, תוך שימת דגש על תהליכי עיצוב ויישום מדיניות ומגמות עדכניות בחינוך
תוכנית לימודים שעוסקת בתכנון ובפיתוח תוכניות לימודים, בשילוב מושכל של טכנולוגיות במגוון מערכות למידה, ובהעמקת ההבנה של כל העוסקים במלאכה
מטרת התוכנית היא לאפשר פיתוח של מיומנויות מחקר וכתיבה מדעית ברמה אקדמית גבוהה. תוכנית הדוקטורט תבסס מנהיגות אינטלקטואלית שתסייע לחברה הישראלית ולקהילה הגלובלית כולה לנצל את ההזדמנויות של למידה מקוונת ולהתמודד עם אתגריה
תוכנית לבעלי תואר שני ללא רקע במנהל חינוכי המעוניינים לגשת למכרז ניהול בית ספר. התוכנית עוסקת בהיבטים הארגוניים, המשפטיים והאתיים של עבודת המנהל, במדיניות החינוך ובמנהיגות חינוכית
תוכנית לבעלי תואר שני המכשירה רכזי הערכה בית-ספריים, המופקדים על פיתוח תרבות הערכה שתוביל לקבלת החלטות פדגוגיות וארגוניות מושכלות שמבוססות על נתונים