דורון אברמוב

דורון אברמוב

מנהל פיתוח מערכות לייזרים באלביט ואחראי על פיתוח תוכניות ההכשרה. חוקר כריית מידע חינוכית לחקר תופעת המשחקיות בהכשרות מקוונות במקום העבודה

יעל בן ציון

יעל בן ציון-כוכנוביץ'

יוצרת תוכן (טיפולי, רגשי, חינוכי, אמנותי) וחוקרת תרבות בית ספרית

גבריאלה בנימין

גבריאלה בנימין

מנהלת את תחום המדידה וההערכה בחינוך בעיריית אשדוד. חוקרת את הענישה בגין הונאה בלמידה במערכת ההשכלה הגבוהה

דפנה בר-און

דפנה בר-און

בחינת האפקטיביות של טכנולוגיות למידה בהמשגת מודלים התנהגותיים לניהול קונפליקטים בקרב בוגרים על הרצף האוטיסטי

קרן גאלואי

קרן גאלואי

מחנכת וחוקרת בגיל הרך, דוקטורנטית במסלול טכנולוגיות במערכות למידה בחינוך בתחום PIU

נורית דובז'ינסקי

נורית דובז'ינסקי

מדריכה ארצית ומנחה קהילות למידה מקצועיות בתחום הערכה ומדידה בחינוך ומורה לחינוך מיוחד. חוקרת היבטים מטה-קוגניטיביים בסביבות למידה דיגיטליות עשירות במולטימדיה

מוריה וייסברגר

מוריה וייסברגר

מנהלת פרויקטים ותחום AI בחינוך המתוקשב. חוקרת מומחיות אדפטיבית וסוגי ידע בתהליכי הטמעת טכנולוגיות חדשניות בקרב מורים

סטפני זכנון

סטפני זכנון

פסיכולוגית חינוכית, חוקרת שפה שניה בהקשר לטכנולוגיות למידה, גרה בצפון הארץ. אמא לשתי בנות מקסימות

נועה חורש

נועה חורש

אחראית טכנולוגיות למידה בקמפוס וינגייט. חוקרת מיקרו-למידה בטיקטוק

ליאת כהן

ליאת כהן

מדריכה טכנו-פדגוגית במשרד החינוך לשילוב טכנולוגיה בהוראה. חוקרת פיתוח מיומנויות חשיבה באמצעות בינה מלאכותית. מאמינה שפדגוגיה קודמת לטכנולוגיה

ערן לבני

ערן לבני

מרצה לAI וחינוך למורים בתהליכי הכשרה מקצועית, מרכז מגמת קולנוע בתיכון שוהם. חוקר השפעת ערכים של מורים ותרבות בית ספרית על אימוץ והטמעה של בינה מלאכותית יוצרת בקרב מורים בבתי ספר בישראל

אילה ליאור

אילה ליאור

המחקר שלי מתמקד בשאלה האם בינה מלאכותית בחינוך היא מיומנות דיגיטלית או הונאה אקדמית?

נג'לא מדבק

נג'לא מדבק

חוקרת טכנולוגיות במערכות למידה בהוראת הכימיה. המחקר בוחן את השפעת השימוש בכלים טכנולוגיים על צמצום הפער בין ביטוי גרפי של תפיסה מרחבית לבין ביטוי מילולי שלה

רוני נבון

רוני נבון

יו"ר הוועדה המייעצת לרשם הקבלנים. לשעבר נשיא האיגוד הבינ"ל לרובוטיקה ואוטומציה בבנייה (IAARC), וחוקר אנליטיקות למידה

נתנאל סאבס

נתנאל סאבס

חוקר גורמים מאפשרים וחסמים ביישום טכנולוגיות אינטראקטיביות ומשחוק ללמידה פעילה אפקטיבית

אורית עבדיאל

אורית עבדיאל

משתתפת במחקרי חינוך איכותניים רחבי היקף. חוקרת מרחבי למידה גמישים דיגיטליים ואנלוגיים

יעל צור

יעל צור

מידענית נתונים באוניברסיטה הפתוחה. חוקרת את תרומתה של תוכנית התערבות דיגיטלית למורים לקידום שילוב מיטבי של מתבגרים עם אוטיזם בחינוך הרגיל

דפנה קניג

דפנה קניג

חוקרת ומומחית בקידום שינויים דיגיטליים מערכתיים בתחום החינוך וגם מנהלת המרכז למדעי הרוח והחברה הדיגיטליים באוניברסיטה הפתוחה

אביטל קסלר

אביטל קסלר

חוקרת עיכוב מידע לא רלוונטי בטקסטים דיגיטליים

אסתי שוורץ

אסתי שוורץ

טכנו-פדגוגית לפיתוח תכנים דיגיטליים ללימוד השפה העברית. המחקר עוסק באפיון הטמעת טכנולוגיות אימרסיביות בחינוך

מיטל שחר

מיטל שחר

נוירופסיכולוגית קוגניטיבית. חוקרת את השפעתן של סביבות למידה דיגיטליות על תהליכים מטה-קוגניטיביים של תפקודים אקזקוטיביים

עמראן שמאלי

עמראן שמאלי

חוקר את האתגרים בהטמעת טכנולוגיה במערכת החינוך היסודית בחברה הדרוזית ובחברה הבדואית בישראל

אלישבע תורג'מן-לברן

אלישבע תורג'מן-לברן

חוקרת השפעת טכנולוגיות על הצלחה בקורסים היברידיים במערכות למידה לאורך החיים לקידום מוביליות חברתית