דורון אברמוב מנהל פיתוח מערכות לייזרים באלביט ואחראי על פיתוח תוכניות ההכשרה. חוקר כריית מידע חינוכית לחקר תופעת המשחקיות בהכשרות מקוונות במקום העבודה
גבריאלה בנימין מנהלת את תחום המדידה וההערכה בחינוך בעיריית אשדוד. חוקרת את הענישה בגין הונאה בלמידה במערכת ההשכלה הגבוהה
דפנה בר-און בחינת האפקטיביות של טכנולוגיות למידה בהמשגת מודלים התנהגותיים לניהול קונפליקטים בקרב בוגרים על הרצף האוטיסטי
נורית דובז'ינסקי מדריכה ארצית ומנחה קהילות למידה מקצועיות בתחום הערכה ומדידה בחינוך ומורה לחינוך מיוחד. חוקרת היבטים מטה-קוגניטיביים בסביבות למידה דיגיטליות עשירות במולטימדיה
מוריה וייסברגר מנהלת פרויקטים ותחום AI בחינוך המתוקשב. חוקרת מומחיות אדפטיבית וסוגי ידע בתהליכי הטמעת טכנולוגיות חדשניות בקרב מורים
סטפני זכנון פסיכולוגית חינוכית, חוקרת שפה שניה בהקשר לטכנולוגיות למידה, גרה בצפון הארץ. אמא לשתי בנות מקסימות
ליאת כהן מדריכה טכנו-פדגוגית במשרד החינוך לשילוב טכנולוגיה בהוראה. חוקרת פיתוח מיומנויות חשיבה באמצעות בינה מלאכותית. מאמינה שפדגוגיה קודמת לטכנולוגיה
ערן לבני מרצה לAI וחינוך למורים בתהליכי הכשרה מקצועית, מרכז מגמת קולנוע בתיכון שוהם. חוקר השפעת ערכים של מורים ותרבות בית ספרית על אימוץ והטמעה של בינה מלאכותית יוצרת בקרב מורים בבתי ספר בישראל
אילה ליאור עוסקת במדידה והערכה בשדה החינוכי והחברתי ומרצה בתואר השני בתוכנית לתכנון לימודים, הערכה וחדשנות פדגוגית. חוקרת את תחום ה AI והשפעתו על ההשכלה הגבוהה
נג'לא מדבק חוקרת טכנולוגיות במערכות למידה בהוראת הכימיה, ובפרט את השפעת השימוש בכלים טכנולוגיים על צמצום הפער בין ביטוי גרפי של תפיסה מרחבית לבין ביטוי מילולי שלה
רוני נבון יו"ר הוועדה המייעצת לרשם הקבלנים. לשעבר נשיא האיגוד הבינ"ל לרובוטיקה ואוטומציה בבנייה (IAARC), וחוקר אנליטיקות למידה
יעל צור מידענית נתונים באוניברסיטה הפתוחה. חוקרת את תרומתה של תוכנית התערבות דיגיטלית למורים לקידום שילוב מיטבי של מתבגרים עם אוטיזם בחינוך הרגיל
דפנה קניג חוקרת ומומחית בקידום שינויים דיגיטליים מערכתיים בתחום החינוך וגם מנהלת המרכז למדעי הרוח והחברה הדיגיטליים באוניברסיטה הפתוחה
אסתי שוורץ טכנו-פדגוגית לפיתוח תכנים דיגיטליים ללימוד השפה העברית. חוקרת אפיון הטמעת טכנולוגיות אימרסיביות בחינוך
מיטל שחר נוירופסיכולוגית קוגניטיבית. חוקרת את השפעתן של סביבות למידה דיגיטליות על תהליכים מטה-קוגניטיביים של תפקודים אקזקוטיביים
עמראן שמאלי חוקר את האתגרים בהטמעת טכנולוגיה במערכת החינוך היסודית בחברה הדרוזית ובחברה הבדואית בישראל
אלישבע תורג'מן-לברן חוקרת השפעת טכנולוגיות על הצלחה בקורסים היברידיים במערכות למידה לאורך החיים לקידום מוביליות חברתית