השיווק מהווה מרכיב מרכזי בכל חברה וארגון. תהליך ניהול השיווק כולל את האסטרטגיה השיווקית של החברה, מיפוי השוק, המתחרים והצרכנים, ובניית התמהיל השיווקי שיוביל להשגת יעדי החברה. הבנה של תהליכים אלה חיונית למנהלים שעוסקים בבניית אסטרטגיה תחרותית, ובמיוחד למנהלי שיווק, מותג, פיתוח עסקי, ייעוץ עסקי ופרסום ולמי שמעוניין לפתח קריירה בתחומים אלו. ההתמחות בשיווק מקנה ידע מעמיק בנושאים המרכזיים של ניהול השיווק. בוגרי ההתמחות יתוודעו לכלים יישומיים מתקדמים להבנה ולבנייה של אסטרטגיה שיווקית בסביבה תחרותית גלובלית משתנה. הקורסים בהתמחות עוסקים בנושאים בעלי חשיבות כגון הבנה מעמיקה של הצרכן, הבנת הסביבה החדשה שבה מתקיים תהליך ניהול השיווק, ייזום מוצרים חדשים וניהול הקידום בעידן הדיגיטלי. 

לשם סיום התמחות יש ללמוד שלושה מקורסי ההתמחות בהתאם לדרישותיה ואת הסמינר של ההתמחות.
אישור על ההתמחות ניתן במסמך נלווה לתעודת המוסמך. 

 

קורסי ההתמחות

תקשורת שיווקית משולבת ופרסום (13014)

הקורס מתמקד במרכיבי תמהיל התקשורת השיווקית המשולבת ובאתגרים הניצבים לפני מקבלי ההחלטות בניהולה. הקורס עוסק הן בכלי התקשורת המסורתיים, תוך התמקדות בפרסום, והן בכלי התקשורת החדשים. נבחנות בו מגוון ההחלטות הניהוליות, האסטרטגיות והטקטיות, המעורבות בתהליך התקשורת השיווקית המשולבת והתורמות להצלחתה.
 
ממשובי הסטודנטים:
חומרי הלימוד מעשיים מאוד ומכינים "לדבר האמיתי";  הקורס מקנה הרבה כלים שישרתו אותי בעולם המקצועי; קורס חשוב ומומלץ עם מדריך למידה מושקע המבהיר את הנושאים בצורה נפלאה.
 

למידע מפורט על הקורס והיצע קבוצות הלימוד

 

נושאים נבחרים בהתנהגות צרכנים (13013)

הקורס מתמקד בהכרת מכלול התהליכים ההכרתיים וההתנהגותיים אשר משפיעים על הצרכן. הקורס עוסק בהכרה וניתוח של תיאוריות ומודלים שמקורם במדעי ההתנהגות ובמאמצי השיווק התואמים להם. הקורס נלמד כרצף השלבים המהווים את מסע הצרכן ושופך אור הן על תהליך הקנייה השקולה והן על קנייה במעורבות נמוכה. 
 
ממשובי הסטודנטים:
חומר לימוד מעניין, עם דוגמאות מהשטח; אתר עשיר בחומרים מעניינים; חומר לימוד עדכני ליום-יום; שיטת הלימוד המשלבת ריבוי דוגמאות טובה מאוד.
 

למידע מפורט על הקורס והיצע קבוצות הלימוד

 

חשיבה יצירתית שיטתית (13045)

הקורס מציג תבניות לחשיבה יצירתית, המנחים כיצד להמציא מוצרים חדשים ופרסומות יצירתיות. הקורס עוסק, בין השאר, בשאלות מהי יצירתיות, מדוע נחוצים כלים שיטתיים ליצירתיות ומהי שיטת התבניות. הקורס מתמקד בפן המעשי ומבקש לפתח בקרב הסטודנטים יכולת לעשות שימו בכלי החשיבה היצירתית השיטתית וליישמם בשטח.
 
ממשובי הסטודנטים:
תוכן מעניין וחשוב; קורס מרחיב אופקים; שיעורים המעודדים שיח ודיון. 
 

למידע מפורט על הקורס והיצע קבוצות הלימוד

 

חיים מרושתים ושווקים: ההיבט הניהולי (13046)

הקורס נועד להקנות הבנה וידע במבנה של רשתות ובתופעות האוניברסליות המתרחשות בהן וכלים ליישום אפקטיבי של ידע זה בכדי לקדם אסטרטגיות עסקיות-תחרותיות של ארגונים. בקורס יוצגו המושגים הבסיסיים הרלוונטיים לשימוש וניהול אסטרטגי של רשתות חברתיות וטכנולוגיות וגישות להערכה וקבלת החלטות הקשורות בהתנהלות עסקית ברשתות השונות. בנוסף, יעסוק הקורס בהבנה מדוע שירותי רשתות חברתיות מסוימים מצליחים מאוד ואחרים נכשלים ובאילו תנאים ניתן לייצר השפעות אסטרטגיות של הארגון ברשתות.

 

למידע מפורט על הקורס והיצע קבוצות הלימוד

 

סמינר התמחות: קידום רעיונות ומוצרים (13301)

מטרת הסמינר היא לחשוף את הסטודנטים לידע תיאורטי ופרקטי העוסק בשאלות מה גורם לרעיונות ומוצרים להצליח – לפרוץ ולדבוק, מהי מקורה של השפעה חברתית ותקשורת פה לאוזן,  מה מאפיין את העידן שבו צרכנים הם יצרני התוכן החדשים וכיצד להתמודד עם תופעה זו. בנוסף, הסמינר דן ומדגים תופעות פופולריות כגון כלכלת שיתוף, מיקור חוץ להמונים, חכמת המונים ומימון המונים. הסמינר מושתת על הרצאות ודיונים בהם משולבות דוגמאות עדכניות מרובות ואירועי מבחן מהארץ ומהעולם.
 
ממשובי הסטודנטים:
סמינר מעניין, אקטואלי ומחובר למציאות הדינמית שבה אנו חיים; סמינר שיש מה לעשות איתו במציאות וזה מה שחשוב; הרצאות עשירות ומגוונות; סמינר מרתק ומעשי, כולל אינספור דוגמאות מוחשיות ועדכניות.
 

למידע מפורט על הקורס והיצע קבוצות הלימוד