סטודנטים מספרים

"הדבר הכי חשוב הוא שגיליתי את עצמי"

סונדוס שורוש .M.A מינהל מדיניות ומנהיגות בחינוך

סונדוס שורוש .M.A מינהל מדיניות ומנהיגות בחינוך

 

סונדוס שורוש כבר צברה תארים בחייה: מרפאה בעיסוק עם ותק של 20 שנה במשרד החינוך, מובילת תכנית "לב 21" וכעת גם מוסמכת לתואר שני במינהל, מדיניות ומנהיגות בחינוך.

ועדיין, אחרי השתתפות בקורסים "מנהיגות בארגונים" ו"שינוי ארגוני", היא הבינה שאת הכלים שהיא רוכשת כעת, היא יכולה ליישם גם בעבודה וגם בחיי המשפחה, עם ילדיה שלה – "כדי להכין אותם יותר לשינויים".

"לעשות את זה בקצב שלי ובזמן שלי"

מאיה נעמן .M.A מינהל מדיניות ומנהיגות בחינוך

מאיה נעמן .M.A מינהל מדיניות ומנהיגות בחינוך

 

מאיה נעמן מספרת על קורסים שעברה בתואר השני, שגרמו לה לחשוב על עצמה: על סוג המנהלת שהייתה עד לשלב זה, על המחירים ששילמה, על איזו מנהיגה היא רוצה להיות.

עם שלושה קטנטנים, משרה מלאה גם כסגנית מנהל וגם כמורה בחינוך המיוחד ושגרת לימודים לתואר שני, היא ממליצה לכולם: "אם החיים שלכם מלאי אתגרים ואין לכם זמן לנשום – בואו ללמוד באוניברסיטה הפתוחה".

"קיבלתי הרבה מעבר"

רדא עבד אל-קאדר .M.A מינהל מדיניות ומנהיגות בחינוך האוניברסיטה הפתוחה

רדא עבד אל-קאדר .M.A מינהל מדיניות ומנהיגות בחינוך

 

אחרי עשור שבמהלכו עבד כמורה לעברית, החליט רדא עבד אל-קאדר שהוא רוצה יותר - הוא רוצה לנהל. ולדבריו, הוא קיבל הרבה מעבר.

עם משרה מלאה ושלושה ילדים בבית, סיים רדא את התואר השני במינהל, מדיניות ומנהיגות בחינוך מבלי להפסיד יום עבודה אחד. היום הוא מנהל את חטיבת הביניים בשועפט.

 

"ללמוד בפיג'מה, בשעות שנוחות לך"

דבורה פרידמן .M.A מינהל מדיניות ומנהיגות בחינוך

דבורה פרידמן .M.A מינהל מדיניות ומנהיגות בחינוך

 

דבורה פרידמן מירושלים עובדת כמחנכת בבית ספר יסודי ומדריכה לחינוך לשוני. בנוסף, מגדלת ששה ילדים לתפארת. לכן אפשר להבין שבמשך תקופה היא נרתעה מלימודים לתואר שני.

אבל הרצון ללמוד ולהתפתח היה חזק יותר וכך היא מצאה את עצמה באוניברסיטה הפתוחה – "שנתנה את האפשרות הכי כיפית שיש ואפשרה לי לגדול בתחום שלי, בכיוון שלי ועם הדקויות שלי".

 

"חיפשתי תואר מעולם התוכן החינוכי"

טובית קהלני .M.A מינהל מדיניות ומנהיגות בחינוך

טובית קהלני .M.A מינהל מדיניות ומנהיגות בחינוך

 

טובית קהלני, מנחה ומובילה תכניות בלתי פורמליות במערכת החינוך במסגרת תכנית "עיר ללא אלימות", חיפשה תואר שני מעולם התוכן של תחום החינוך ומצאה את האוניברסיטה הפתוחה.

"הלמידה העצמאית וחומרי הלימוד במדיות הנוספות אפשרו לי חופש פעולה במהלך הלימודים וחיזקו את הרצון שלי ללמוד".