חינוך וטכנולוגיה: שילוב הכרחי במאה ה-21
תואר שני בחינוך: טכנולוגיות ומערכות למידה
עכשיו כבר ברור לכולם שאנחנו נמצאים רגע לפני רעידת אדמה בחינוך. המהפכה הדיגיטלית, ששינתה כמעט כל תחום בחיינו (נהיגה, קניות, פנאי, רפואה, חיפוש עבודה ומה לא?), מגיעה סוף סוף גם לכיתות הלימוד. כן, אותן כיתות שנראות היום כפי שנראו כשאנחנו היינו ילדים ולמעשה בלי שינוי גדול מהמאה ה-19.
אם אתם חולמים על מערכת חינוך אחרת, על למידה היברידית, מותאמת אישית, על שילוב עמוק של טכנולוגיה בחינוך ועל יצירתיות – כדאי לכם לקרוא על התואר השני בחינוך: טכנולוגיות ומערכות למידה באוניברסיטה הפתוחה.
מעצבים את ההוראה של העתיד
התכנית ללימודי תואר שני בחינוך: טכנולוגיות ומערכות למידה מעמיקה את ההבנה בממשקים הטכנולוגיים המהווים את ליבת הפעילות היומיומית במערכת החינוך ומחוצה לה בעידן הדיגיטלי.
במהלך הלימודים יכולים הסטודנטים לבחור בין שתי מגמות התמחות, הנשענות על קורסי תשתית משותפים:
• טכנולוגיות למידה: התמחות בחזית העכשווית של השינויים בעולם החינוך ובשילוב טכנולוגיות דיגיטליות בלמידה, בהוראה ובהדרכה.
• מערכות למידה: התמחות המתמקדת בתכנון לימודים ועיצוב הוראה, בתהליכי פיתוח של מערכות למידה עכשוויות ובהכנסת שינויים למערכות החינוך, ההערכה וההוראה.
מוסמכי התואר יכולים להשתלב במגזר הציבורי או בסקטור הפרטי כמעצבי הוראה והדרכה; ובמערכת החינוך, במגוון תפקידי מפתח: מומחי תקשוב, תכנון לימודים, רכזי הערכה בית-ספריים וכמובן, שיבוץ בעמדות ניהוליות במערכת החינוך.