ידיעון תשפ"ב (ארכיון)

בוגר בחינוך (‏‏במגמת תכניות לימודים ושיטות הוראה‎)‏ ובלימודים כלליים עם חטיבה בניהול משאבי אנוש *

יש לצבור לפחות 124 נ"ז (‏112 נ"ז בלימוד קורסים ועוד 12 נ"ז על כתיבת עבודות סמינריוניות‎)‏ ולעמוד בדרישות הבאות:

דרישות החוג בחינוך (‏‏במגמת תכניות לימודים ושיטות הוראה‎)‏

יש לצבור לפחות 64 נ"ז ומתוכן לפחות 12 נ"ז מתקדמות ו- 6 נ"ז על כתיבת עבודה סמינריונית

לימודי תשתית: חובה – 16 נ"ז

רמה

נ"ז

מבוא לסטטיסטיקה לתלמידי מדעי החברה א (‏30111‎)‏

פ

3

מבוא לסטטיסטיקה לתלמידי מדעי החברה ב (‏30112‎)‏

ר

3

שיטות מחקר במדעי החברה: עקרונות המחקר וסגנונותיו (‏10285‎)‏

ר

4

קריאה וכתיבה אקדמית למדעי הרוח והחברה (‏10172‎)‏ (‏1‎)‏

פ

6

או

קריאה וכתיבה אקדמית למדעי הרוח והחברה, עם גישור מערבית לעברית (‏10173‎)‏

פ

6

הערות ללימודי תשתית

(‏1‎)‏

קורס חובה לסטודנטים שהחלו לימודיהם מסמסטר א2022 ואילך. סטודנטים שהחלו לימודיהם לפני סמסטר א2022 רשאים לכלול את הקורס בתכנית הלימודים שלהם במסגרת לימודי הבחירה. מי שלא יילמדו את הקורס יידרשו לצבור במסגרת לימודי התשתית 10 נ"ז במקום 16 נ"ז,  ובמסגרת הבחירה 24 נ"ז במקום 18 נ"ז.

חובה – 24 נ"ז

רמה

נ"ז

תכנון, לימודים, הוראה והערכה (‏‏10106‎‎)‏‏

ר

6

סוציולוגיה של החינוך (‏‏10485‎‎)‏‏ #

ר

6

פסיכולוגיה בחינוך (‏‏10125‎‎)‏‏

ר

6

פילוסופיה של החינוך (‏‏10765‎‎)‏‏

ר

6

השתתפות במחקרים בפסיכולוגיה ובחינוך (‏‏91412‎‎)‏‏

בחירה –18 נ"ז

בבחירה יש לכלול לפחות 12 נ"ז מתקדמות.

שונות בחינוך (‏‏10807‎‎)‏‏

ר

6

קריאה: תאוריה ומעשה (‏‏10123‎‎)‏‏

ר

6

סוגיות בחינוך מיוחד (‏‏10139‎‎)‏‏

ר

6

מחוננות וכישרונות מיוחדים (‏‏10711‎‎)‏‏

ר

6

לגדול עם הטלוויזיה והאינטרנט: המסכים בחייהם של ילדים ובני נוער (‏‏10698‎‎)‏ #

ר

6

הכנסת שינויים למערכת החינוך (‏‏10318‎‎)‏‏

מ

6

פעילות גומלין בכיתה (‏‏10328‎‎)‏‏

מ

6

הוראה: מקצוע, אומנות, אמנות? (‏‏10363‎‎)‏‏

מ

6

מנהיגות ויישומיה בחינוך (‏‏10528‎‎)‏‏

מ

6

ליקויי למידה (‏‏10527‎‎)‏‏

מ

6

מטפורה בחשיבה החינוכית (‏‏10568‎‎)‏‏

מ

6

הפרעת קשב והיפראקטיביות (‏‏10563‎‎)‏‏

מ

6

דרישות סמינריוניות – 6 נ"ז עס

עבודה סמינריונית אחת בחינוך.


#

שם הקורס השתנה. השם הקודם מופיע בהערת רגל בתיאור הקורס.

דרישות החוג ללימודים כלליים

יש לצבור לפחות 60 נ"ז ומתוכן לפחות 12 נ"ז מתקדמות ו- 6 נ"ז על כתיבת עבודה סמינריונית.


א. חטיבה בניהול משאבי אנוש

28-24 נ"ז, ובהן לפחות 6 נ"ז מתקדמות

*החטיבה לא תצוין בתעודת הבוגר, ותצוין רק בגליון הציונים לתואר.

חובה –12 נ"ז

רמה

נ"ז

התנהגות ארגונית-מיקרו (‏‏10430‎‎)‏‏ 1

ר

6

ניהול משאבי אנוש (‏‏10279‎‎)‏‏

ר

6

בחירה – לפחות 12 נ"ז ובהן 6 נ"ז מתקדמות2

התנהגות ארגונית-מקרו (‏‏10434‎‎)‏‏ 1

ר

6

דיני עבודה (‏‏10354‎‎)‏‏

מ

6

ביטחון סוציאלי (‏‏10558‎‎)‏‏

מ

6

שוויון הזדמנויות ואיסור אפליה בעבודה (‏‏10901‎‎)‏‏

מ

6

דינמיקה של משא ומתן (‏‏10526‎‎)‏‏

מ

4

ניהול בין-לאומי (‏‏10517‎‎)‏‏

מ

6

תרבות וארגונים (‏‏10566‎‎)‏‏

מ

6

ב. דרישות סמינריוניות – 6 נ"ז עס

עבודה סמינריונית באחד מן הקורסים המתקדמים שנלמדו במסגרת החוג הכללי.

ג. בחירה חופשית

יש להשלים את מכסת הנקודות ל-60 נ"ז, מתוך כלל הקורסים המוצעים באוניברסיטה הפתוחה. הקורסים הנבחרים יכללו לא יותר מ-18 נ"ז ברמת פתיחה בחוג הכללי, ולא יותר מ-36 נ"ז ברמת פתיחה בסה"כ, בצירוף עם החוג בחינוך.


1

מי שלמדו את הקורס התנהגות ארגונית (‏‏10430‎‎)‏‏ לפני סמסטר ב2018 מנועים מלימוד הקורסים התנהגות ארגונית-מיקרו (‏‏10430‎‎)‏‏ והתנהגות ארגונית-מקרו (‏‏10434‎‎)‏‏.

2

מי שלמדו את הקורס יחסי עבודה (‏‏10588‎‎)‏‏ (‏‏6 נ"ז מתקדמות‎‎)‏‏, שאינו מוצע עוד, נ"ז בגין קורס זה ייחשבו להם במסגרת לימודי הבחירה בחטיבה.

דרישות כלליות לתואר הדו-חוגי

עמידה בכל הדרישות כמפורט בסעיף דרישות לימודים כלליות לתואר ראשון:

  • צבירת נקודות זכות לתואר
  • עמידה בכל דרישות הלימודים של שני החוגים
  • הוכחת ידע באנגלית
  • הדרכה ביבליוגרפית בספרייה

לפני הרשמה לקורס בתכנית יש לוודא עמידה בכל תנאי הקבלה אליו. יש לעמוד בתנאי הקבלה גם כאשר הם כוללים קורסים שאינם ברשימות החובה או הבחירה שבתכנית.

הערה כללית לשילוב שני חוגים

בשילוב של שני חוגים לתואר דו-חוגי, אם קורס הוא חובה בשני החוגים, לימוד הקורס יענה על דרישת החובה לשני החוגים. אם קורס הוא קורס חובה באחד החוגים וקורס בחירה באחר, יש ללמוד אותו במסגרת החוג בו הוא חובה ולא בחוג האחר. אם קורס מופיע כקורס בחירה בשני החוגים, אפשר לבחור אותו רק באחד מהחוגים ולא בשניהם.

 

 

הודעה חשובה

החל משנת הלימודים תשפ"ב (סמסטר א2022) חל שינוי במבנה תכניות הלימודים לתואר בוגר באו"פ

לפרטים נוספים