בכנס צ'ייס 2025 הציגו הסטודנטים שלנו מחקרים מרתקים המתמקדים בבינה מלאכותית בחינוך, פיתוח מקצועי של מורים, ואסטרטגיות למידה דיגיטליות. המחקרים משקפים חדשנות, שיתוף פעולה והובלה בתחום, ואנו גאים בתרומתם החשובה! 

🔹 "'ביחד ננצח' חדשנות ושיתוף פעולה בהוראה חירום במרחבי למידה זמניים", אורית עבדיאל, אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)

מחקר זה מנתח אסטרטגיות חדשניות ושיתופיות שהתפתחו במהלך הוראת חירום בסביבות למידה גמישות.

🔹 "כיצד ניתן לשלב בינה מלאכותית גנרטיבית בהוראה בבתי ספר תיכוניים? תובנות מפעילויות למידה ראשוניות של מורים", לירון לוי-נדב, תמר שמיר-עינבל, אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)

חקר האופן שבו מורים בבתי ספר תיכוניים ניגשים לכלים מבוססי בינה מלאכותית ואילו אסטרטגיות פדגוגיות תומכות בהטמעתם.

🔹 "'אנחנו צריכים יותר מכלים': פיתוח מקצועי של מורים לאור אתגרי הבינה המלאכותית במסגרת DigCompEdu AI", מעיין שי סייג, אינה בלאו, אורית אבידוב-אונגר (האוניברסיטה הפתוחה, מכללת אחווה)

מחקר הבוחן את האתגרים שבפיתוח מקצועי של מורים לשימוש בבינה מלאכותית, תוך הדגשת הצורך בהכשרה רחבה מעבר להיכרות עם כלים בלבד. 

🔹 "פיתוח מקצועי של מורים להטמעת בינה מלאכותית גנרטיבית בחינוך: כשירויות טכנו-פדגוגיות, יישומים מעשיים ואתגרים", לאורה רודריג, אינה בלאו, תמר שמיר-עינבל (האוניברסיטה הפתוחה)

מחקר זה בוחן כיצד מורים יכולים לשלב בינה מלאכותית גנרטיבית בהוראה, תוך הצגת הכשירויות הטכנו-פדגוגיות הנדרשות, יישומים מעשיים ואתגרים. 

🔹 "בינה מלאכותית בחינוך: מיומנות דיגיטלית או חוסר יושרה אקדמית?", איילה ליאור, אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)

מחקר זה חוקר כיצד סטודנטים תופסים ומשתמשים בבינה מלאכותית – ככלי למידה או כעזר להונאה אקדמית? 

🔹 "השפעת האינטראקטיביות על הבניית ידע בעידן הבינה המלאכותית הגנרטיבית", זיו ארזי, תמר שמיר-עינבל, אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)

המחקר בוחן כיצד סביבות למידה אינטראקטיביות משפיעות על יכולת הסטודנטים לבנות ידע בעידן הבינה המלאכותית הגנרטיבית. 

🔹 "הדרכה מקוונת כמרחב לפיתוח כישורים חברתיים-רגשיים של מורים: בחינה מחודשת של תיאוריית טבעיות המדיה", כלנית ברנס, נעם לפידות לפלר, אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה, מכללת אורנים, אוניברסיטת חיפה)

המחקר חוקר כיצד הדרכה מקוונת יכולה לשמש כפלטפורמה אפקטיבית לפיתוח כישורים חברתיים-רגשיים (SEL) של מורים, תוך אתגור תיאוריות מסורתיות בתחום התקשורת הדיגיטלית. 

כנס צ'ייס 2025 סיפק במה ייחודית להצגת מחקרים עדכניים בתחום הבינה המלאכותית בחינוך, פיתוח מקצועי ופדגוגיה דיגיטלית. אנו גאים מאוד בסטודנטים שלנו על תרומתם למחקר! 

🔗 לאתר כנס צ'ייס 2025