"כמורה בכיתות ו'-ח' אני מוצאת את עצמי מיישמת חלק גדול מהכלים והאסטרטגיות שאנו לומדים ומתנסים בהם במסגרת לימודי ה-MA.
בזכות הידע שרכשתי עד כה, הצלחתי לסייע בהטמעה נכונה של מערכות תקשוב בביה"ס שלי, כגון גוגל קלאסרום, טפסים, אפליקציות שונות, שימוש מתקדם בזום ועוד.
זה נתן לי גם ביטחון לקחת על עצמי פרויקטים חדשניים שלא חשבתי עליהם קודם לכן, כגון חינוך והוראת מקצוע באמצעות מיינקראפט, שגיליתי שאני ממש אוהבת וזה מחבר אותי לילדים".
"גיוון בדרכי ההוראה שלי"
"גם בכיתות בהן אני מלמדת מרחוק מורגש הבדל בפרקטיקות ההוראה שלי, ברמה שאני מקבלת מחמאות מקולגות, תלמידים והורים על הגיוון בדרכי ההוראה והיכולת לתת מענה אישי לצרכים שונים (יש אחוז גבוה של בעלי לקויות למידה, קשב וריכוז, קשיים רגשיים, וגם תלמידים משולבים על הרצף האוטיסטי).
אני מאד מתחברת למודל של 'כיתה הפוכה דיגיטלית' עליו למדנו בקורס עם ד"ר תמר ענבל-שמיר, ועובדת איתו כמיטב יכולתי. וכאשר אני מכינה סביבת למידה דיגיטלית לתלמידים, אני מקפידה בראשי גם על עקרונות עיצוב שלמדתי בקורס עם ד"ר קרן ספקטור-פרצל, ועוד ועוד...".
"לא הכל ורוד, אבל יש תחושה של התקדמות"
"אחת האמהות מאד התרשמה מכך שאני מיישמת כלים מההשכלה הגבוהה גם בבי"ס יסודי, ובמיוחד מכך שיש תוצאות בשטח, מכיוון ילדים בעלי קושי אובייקטיבי.
נכון שלא הכל ורוד, ועדיין איני מצליחה להגיע לכל הילדים (יש הרבה!), אבל זה בהחלט נותן תחושה של עשייה ושל התקדמות".