ידיעון תש"פ (ארכיון)
חטיבה במדעי הלמידה
30-24 נ"ז, ובהן לפחות 6 נ"ז מתקדמות.
לימודי תשתית (חובה למי שלא למדו את הקורסים במסגרת הדרישות בתכנית העיקרית)
רמה
נ"ז
מבוא לסטטיסטיקה לתלמידי מדעי החברה א (30111) 2,1
פ
3
מבוא לסטטיסטיקה לתלמידי מדעי החברה ב (30112) 1
ר
חובה – 12 נ"ז
פסיכולוגיה בחינוך (10125)
6
פסיכולוגיה קוגניטיבית (10264) 3
השתתפות במחקרים בפסיכולוגיה ובחינוך (91412) 4
–
בחירה – 18-12 נ"ז, ובהן לפחות 6 נ"ז מתקדמות
פילוסופיה של החינוך (10765)
פסיכולוגיה התפתחותית: מינקות להתבגרות (10493) 5
4
קריאה: תאוריה ומעשה (10123)
מבוא לבלשנות תאורטית (10730)
התפתחות שפה תקינה ולקויה: מהינקות לבגרות (10787)
מטפורה בחשיבה החינוכית (10568)
מ
הוראה: מקצוע, אומנות, אמנות? (10363)
ליקויי למידה (10527) 6
1
במקום צמד הקורסים מבוא לסטטיסטיקה לתלמידי מדעי החברה א (30111) ומבוא לסטטיסטיקה לתלמידי מדעי החברה ב (30112) אפשר ללמוד את צמד הקורסים יסודות המחקר הכמותי א (10769) ויסודות המחקר הכמותי ב (10775), או את צמד הקורסים מבוא לסטטיסטיקה ולהסתברות למדעים (30203) והסקה סטטיסטית (30204).
2
הלומדים לתואר במתמטיקה עם חטיבה במדעי הלמידה ילמדו במקום הקורס מבוא לסטטיסטיקה לתלמידי מדעי החברה א (30111) את אחד מהקורסים מבוא לסטטיסטיקה ולהסתברות למדעים (30203), הסתברות לתלמידי מדעי המחשב (20425) או תורת ההסתברות (20416) במסגרת לימודי המתמטיקה.
בתואר בוגר בפסיכולוגיה עם חטיבה במדעי הלמידה, הקורס ייחשב במניין נ"ז בתכנית החד-חוגית. במקומו יש ללמוד קורס מלימודי הבחירה.
ראו הסבר בתיאור הקורס בקטלוג הקורסים.
5
בתואר בוגר בפסיכולוגיה עם חטיבה במדעי הלמידה, הקורס ייחשב במניין נ"ז בתכנית החד-חוגית. לכן אין ללמוד אותו במסגרת קורסי הבחירה של החטיבה.
הקורס סוגיות בחינוך מיוחד (10139) הוא תנאי הקבלה לקורס ליקויי למידה. סטודנטים שלומדים את החטיבה יהיו פטורים מתנאי קבלה זה באישור מיוחד של מרכז/ת ההוראה.
החל משנת הלימודים תשפ"ב (סמסטר א2022) חל שינוי במבנה תכניות הלימודים לתואר בוגר באו"פ