מוסמכות ומוסמכים מספרים:

"בזכות התכנית, אשר מאפשרת התנסות מעשית, נחשפתי ופעלתי ב'שטח', וזו היוותה תשתית משמעותית שתרמה לי בניתוב, דיוק וזיכוך כוונותיי המקצועיות".

הילה גבסו

"הלימודים בתוכנית ברמה גבוהה ביותר וישנו דגש על הפן המחקרי, דבר המסייע לי כיום בלימודי הדוקטורט".

מרב דניאל, פסיכולוגית חינוכית ודוקטורנטית לחינוך

"הידע שרכשתי בסיוע סגל המרצים המקצועי בא לידי שימוש בעבודתי בשירות הפסיכולוגי החינוכי, בעיקר בתחומי העבודה המערכתית".  

נועם ליאב, התמחות 

"הכלים שרכשתי במסגרת התכנית העשירו את ידיעותי בעולם התעסוקתי, וההתבססות על התשתית התיאורטית והיישומית אותה רכשתי במהלך התואר העמיקה את מגוון התהליכים שאני יודעת לייצר בתוך הארגון במסגרת עבודתי כמנהלת משאבי אנוש".

יעל חדד, מנהלת משאבי אנושי ויועצת ארגונית

"התלבטות היכן להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה הייתה לא קלה, אך קצרה - באוניברסיטה הפתוחה. ללא ספק אחת ההחלטות הטובות בזכות רמת הלימודים הגבוהה, השילוב בין לימודי עומק תיאורטיים ליישום בשטח, האיזון בין עולם המחקר האקדמי ועולם העבודה והתעסוקה".

רעי שיר דישון, מאמן ומטמיע מתודולוגיות ניהול, חברת אמדוקס

"עבורי, התכנית לפסיכולוגיה חברתית, זה מודל לעשייה בלתי מתפשרת על איכות לצד רצון עמוק לחקור, לדעת ולהבין".

נדב אמסלם, עובד בשירות הפסיכולוג החינוכי

"כיום אני מנהלת שיווק ומכירות בחברת קוסמטיקה ונעזרת בסל הכלים הרחב שרכשתי בתואר. לדוגמה, התמקדות בצרכים הפסיכולוגיים של הצרכנים וכיצד אנו כארגון יכולים לתת לכך מענה; הבנה מעמיקה של מוטיבציות העובדים לטובת ייעול הארגון, לצד שיפור רווחתם האישית והמקצועית".

מיכל גזית מרקוס, מנהלת שיווק ומכירות

"למדתי כיצד לחקור נושאים שחשובים לי, למדתי לעומק מהי חשיבה מחקרית-ביקורתית וכיצד לשאול שאלות, ורכשתי מגוון כלים יישומיים אותם אקח איתי לכל תחום בו אעסוק".

הדס אלישיב, פסיכולוגית חינוכית

"במסגרת התכנית למדתי את החשיבות שבעבודה מבוססת תיאוריה ומחקר, אופן עבודה אותו אני מיישמת בכל התערבות מקצועית שלי בשטח".

אורנה איתמר, פסיכולוגית חינוכית

"במסגרת הלימודים העשרתי את הידע התיאורטי שלי בהבנת האדם וההקשר החברתי שלו ויחד עם זאת גם רכשתי הרבה ידע פרקטי המסייע לי כיום בעבודתי".

יהונתן למדן, פסיכולוג תעסוקתי

"הלימודים בנושא פסיכולוגיה חברתית באוניברסיטה הפתוחה, עזרו לי לרתום את העובדים לעבוד מעל ומעבר, לתת להם תחושת שייכות אחריות ונאמנות למקום העבודה".

ד"ר נורית רוזנברג, מנהלת מעבדה

"לימודיי בתוכנית צברתי הן ידע בסיסי תיאורטי, והן ידע פרקטי, בפיתוח מחקר ראוי ואיכותי בתחום הפסיכולוגיה החברתית".

ד"ר מעיין נבון, פוסט-דוקטורנטית במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה

"שילוב יוצא דופן של מרצים ומרצות נפלאים, קורסים מעשירים, יחס מחבק ומפרה, תנאי לימוד מעולים וקבוצות לימוד של סטודנטים מוכשרים. ממליץ בכל לב!".

פרופ' ירון זליכה, נשיא המועצה האקדמית העליונה, הקריה האקדמית אונו

"הודות לתוכנית לימודים רלוונטית, מקיפה, מעמיקה ומאתגרת, הכוללת לצד הלימודים העיוניים, התנסות מעשית ומחקר, ומרצים מהשורה הראשונה, הלימודים היו חוויה אקדמית עשירה ומעשירה, ותרומתם להתפתחותי המקצועית כראש תחום הדרכה וכראש תחום מיון בארגון בטחוני גדול לא תסולא בפז".

ד"ר ירון אליאס, השלים את הדוקטורט בהנחיה משותפת של אוניברסיטת תל-אביב והאוניברסיטה הפתוחה. בעבר ראש תחום הדרכה וראש תחום מיון בארגון בטחוני גדול .

"הלימודים בתוכנית לפסיכולוגיה חברתית מקיפים ומכילים מגוון רחב של נושאים, תיאורטיים ומעשיים כאחד".

מעיין סייג, דוקטורנטית לפסיכולוגיה

"הידע שרכשתי בקורסים המתודולוגיים והתיאורטיים משמש אותי כיום הן בעבודת המחקר האישית שלי והן בפיתוח כלי הערכה במרכז הארצי לבחינות ולהערכה (מאל"ו)".

שרי מנצר, דוקטורנטית לפסיכולוגיה באוניברסיטה העברית

"קיבלתי בתוכנית כלים לפיתוח יכולת מחקרית ולחשיבה ביקורתית ביחד עם התנסויות יישומיות והצצה לעולם העבודה וכל זאת ע"י צוות מרצים מקצועי, מנוסה ומגוון בעיסוקו."

עינת יוסף ניצן, פסיכולוגית חברתית

   
לקריאה >>

מורה נבוכים ללימודי פסיכולוגיה חברתית

אילו מסלולי לימודים קיימים? מה הן דרישות הקבלה? מה עושים עם זה בעתיד? - כל מה שרצית לדעת על לימודי תואר שני בפסיכולוגיה חברתית