מרכז מקצועי: ניר זיגדון, בעל חברת e-community ומומחה במסחר אלקטרוני ומכירות באינטרנט. מלווה חברות מובילות במשק במעבר למסחר אלקטרוני בינלאומי. מומחה במעבר מ-B2B ל-B2C על בסיס פלטפורמות המסחר האלקטרוני.

אחראי אקדמי: פרופ' יורם קלמן.

מטרת הסדנה: להכיר ללומדים בסדנה את תחום המסחר האלקטרוני וזירות המסחר השונות. הלומדים ירכשו כלים מעשיים לקבלת החלטות בכניסה לזירה מסחרית ויבינו את ההיבטים המעשיים של ניהול זירה מסחרית מבחינה פיננסית, לוגיסטית ושיווקית. הסדנה תתרום לשיפור היכולת להקמת חנויות בזירות מסחר, חנויות מקוונות עצמאיות או לבניית אסטרטגיה למסחר אלקטרוני עבור ארגון.

נושאי הלימוד

  • זירות מסחר (אמזון, איביי, אטסי, בוקינג, AIRBNB) - כיצד בונים מודל עבודה נכון
  • הקמת פעילות מכירה אינטרטית לחו"ל דרך פלטפורמות עצמאיות (שופיפיי, וורדפרס, מג'נטו, וויקס)
  • קידום מוצרים ברשתות החברתיות (אינסטגרם, פייסבוק, לינקדין) ובעזרת משפיעני רשת
  • ניהול ותכנון שרשרת אספקה עבור פעילות מכירתית
  • כיצד לבצע מחקרי שוק באופן נכון ומה ניתן ללמוד מהמתחרים ומהמידע הגלוי
  • היבטים רגולטריים ופיננסיים במסחר אלקטרוני
  • חווית משתמש UX UI
  • כלי מדידה (גוגל אנליטיקס, HOTJAR)
  • כתיבת תוכנית עסקית ותוכנית עבודה למעבר העסק לפעילות מקוונת או הגדלת המכירות המקוונות לעסק קיים

 

מה חשבו הסטודנטים של המחזור הראשון בסדנה?

 
פתח הכל