תכנית ארגז הכלים כוללת סדנאות פרי שיתוף פעולה עם חברות מובילות במשק.

כל סדנה כוללת שני מפגשים, בני שתי שעות אקדמיות. הסדנאות מתקיימות בזום. ההשתתפות בסדנאות היא ללא עלות. קישור למפגשים ישלח לנרשמים לסדנה. מצגות ישלחו למשתתפים. הסדנאות אינן מוקלטות.

להלן תיאור של הסדנאות המוצעות במסגרת התכנית:

סדנת חדשנות של חברת amzaon

In this mini course, you will learn how Amazon organizes for innovation with its culture, mechanisms, architecture, and organization, and how you can start practicing some of these learnings already now (with or without a startup). You’ll also gain best practices from the AWS Startup Team, on how to get started with ideation – idea generation, getting exposed to new technologies and trends, and developing methodology and tactics as a next step. By the end of the course, you’ll have the chance to gain knowledge and practical tools to boost your entrepreneurial journey.

 

  סדנת ניהול פרויקטים של חברת Monday

Everything is a project. The question is, how well you execute it. In this workshop, you will learn how to use the collaborative platform of monday.com and how to apply it in different types of projects and use cases - from Marketing through CRM and even Agile Project management. We will also discuss what set of values you should bring back to your team in order to ensure better efficiency, and a higher level of execution. By the end of the workshop, you will be able to leverage monday.com to manage any type of project and advance the values you wish to see in your team's projects.

 

סדנת בניית אתרים של חברת Wix

סדנת המבוא לבניית אתר עם צוות Wix Hub תעסוק ב-איך לבנות ולנהל את הנוכחות הדיגיטלית שלך ושל העסק שלך, בעיקר בעידן של קורונה ופוסט-קורונה. במהלך הסדנה ביחד עם צוות Wix Hub נתכנן ונבנה אתר לדוגמה, ונראה מה עוד נדרש כדי לקיים קשר רציף ואפקטיבי עם לידים ולקוחות כדי להשיג תוצאות משמעותיות און ליין. במפגשים גם נדבר עלWix כחברה כמקרה בוחן לאופן שבו בונים פלטפורמה שנותנת מענה למיליוני אנשים מסביב לעולם.

 

סדנת סייבר ו-AI

הסדנה תעסוק בעתיד הסייבר והבינה המלאכותית. בסדנה יוצגו איומי הסייבר וכיצד התעשייה בונה יכולות חומרה ותוכנה להתמודד איתם, כולל שימוש ביכולות בינה מלאכותית מתקדמות. בנוסף, יוצגו מקרי בוחן של שימוש ב- AI במוצרים במטרה להעצים את ההצלחה העסקית העתידית של חברות וארגונים. 


סדנת דאטה וניתוח נתונים של אלעד מערכות

הסדנה תעסוק בבניית dashboard פרקטי עם כלי ה-BI של מיקרוסופט - Power BI. בסדנה תלמדו כיצד לבנות dashboard מאפס לשם ניתוח תובנות מנתונים עסקיים, כולל תרגול שלב אחרי שלב. הסדנה מועברת על ידי אקסלנדו, חטיבת הדאטה של אלעד מערכות ושותפי זהב של חברת מיקרוסופט בתחום ניתוח הנתונים.

 

סדנת הקשבה: ניטור וניתוח השיח ברשת של חברת Buzzila

הסדנה תעסוק בשאלה מהי הקשבה ולמה היא חשובה. נדון בניטור השיח ברשת – משמעות הניטור והתובנות העולות ממנו. נציג מידע כמותי במערכת המהווה בסיס לקבלת החלטות. נדגים את הערך בביצוע שאילתות השוואתיות על פני זמן והבנת החשיבות של מקורות השיח. נבין כיצד מתבצעים מחקרי רשת בעולם בכלל ובבאזילה בפרט וכן נלמד על נקודות העיוורון והדרך והתמודד איתן.

 


   סדנת לינקדאין

מפגש 1: LinkedIn מנוף למיתוג אישי ופלטפורמה מובילה לשיווק B2B (ללקוחות עיסקיים)

למה לינקדאין? כיצד למנף את פעילות השיווק שלי בצורה ממוקדת ומדידה בערוץ מדיה חברתי שפועל אחרת, החל ממיתוג אישי, קידום קריירה ומגוון רחב של הזדמנויות ללמוד ולהתפתח, ועד לשיווק חברות עיסקיות בכל הסקטורים דרך קמפיינים ממומנים, תוכן אורגני, קבוצות עינין ויצירת מובילי דעה. כל מה שצריך לדעת כדי לצאת לדרך ולהוציא את המקסימום בזירה חברתית, דיגיטלית שכוללת 810 מיליון מנויים ולמעלה מ 50 מיליון פרופילים של חברות עיסקיות.

מפגש 2: הגביע הקדוש - למה כולם מדברים על מיתוג מעסיק?

מיתוג מעסיק הפך להיות שיחת היום, לא רק בחברות הייטק וסטרטאפים אלא בכל התעשיות, בשוק העבודה המקומי והגלובאלי. כולם מחפשים דרכים יצירתיות לשמור על הטאלנטים הקיימים ולתת להם ערך ייחודי, לגייס עוד עובדים ולהיכנס ל"היכל התהילה" כמעסיק נחשקמה זה אומר לעשות מיתוג מעסיק, מתי זה נדרש, מה המגמות החדשות שמובילות את עולמות מיתוג המעסיק הגלובאלי ואיך לייצר יתרון יחסי בעולם העבודה החדש .(the new normal) 


    סדנה בנושא זכיינות וקמעונאות

מפגש 1 - מעסק לרשת

ההרצאה שיכולה לסייע במניעת טעויות שעושות רשתות בתחילת דרכן.לרוב בעלי העסקים שמנהלים עסק מצליח, יציב, ממותג ומרוויח יש חלום לפתח את העסק לרשת.הם שואפים ליותר, מרגישים שהפוטנציאל העסקי שלהם עדיין לא מומש, הם רוצים לעשות קפיצה ולהרחיב את העסק לרשת סניפים. אבל, גם כשהעסק נמצא בדיוק במקום בו הוא יכול להפוך לרשת, קשה מאוד לבעל העסק לעשות את הצעד המכריע הזה לבד, בלי רקע וידע מוקדם.

מפגש 2 - בדרך לרכישת זיכיון

ההרצאה שיכולה לסייע במניעת התסכולים בדרך לרכישת זיכיון!אנשים רבים מעוניינים לפתוח עסק. אחת הדרכים המקובלות והנפוצות היא רכישת זיכיון, ופתיחת סניף של רשת פעילה ועובדת. אבל, במקרים רבים, לאחר חתימת החוזה מתחילות הבעיות. בהיעדר ידע בתחום ניתן להתרשם ממצגות שווא של רשתות או מתווכים ולעשות עסקה כושלת, שתוביל להפסדים. מטרת ההרצאה ללמד כיצד לרכוש זיכיון בצורה נכונה ולתת כלים פרקטיים לבחינת עסקאות.


סדנה בנושא רכש ולוגיסטיקה עם מר אבי דדון

אבי דדון הוא הוא סמנכ"ל  וראש מינהל ההרכשה והיצור (מנה"ר) במשרד הביטחון. בעבר שימש כמנכ"ל וכסמנכ"ל במספר חברות מסחריות מובילות בארץ ושירת במערך הלוגיסטי של צה"ל משך כ- 25 שנים.

האם הייתם מעורבים ברכש ממשלתי? כיצד אתם תופסים את חוויית העבודה מול גופי רכש ממשלתיים - כסיוט או כהזדמנות? הידעתם מהו אחוז ההוצאות על הרכש הממשלתי מתוך התל"ג במדינות הOECD? האם לדעתכם ניתן לשייך חלק מ"ההוצאה הממשלתית" ל"השקעה"? והאם הייתם מעוניינים לדעת כיצד ניתן להפוך לספקים לגופים ציבוריים?

סדנת הרכש והלוגיסטיקה תעסוק בשאלות אלו ועוד. הסדנה תספק היכרות עם עולם הרכש והלוגיסטיקה, בדגש על הרכש הממשלתי (רוכשים מהממשלה, או עוסקים בכך בממשלה). בסדנה:

  • יוצגו המאפיינים הדומים והשונים ברכש הממשלתי בהשוואה לרכש בפירמה מסחרית;
  • נדון בתרומת הרכש לשרשרת הערך בשני עולמות התוכן, הממשלתי והמסחרי;
  • יוצגו מקרי בוחן לרכש במאפיינים של הפירמה המסחרית כמו גם ברכש ממשלתי, כהמחשה לחיבור התיאוריה למעשה.