השיווק מהווה מרכיב מרכזי בכל חברה וארגון. תהליך ניהול השיווק כולל את האסטרטגיה השיווקית של החברה, מיפוי השוק, המתחרים והצרכנים, ובניית התמהיל השיווקי שיוביל להשגת יעדי החברה. הבנה של תהליכים אלה חיונית למנהלים שעוסקים בבניית אסטרטגיה תחרותית, ובמיוחד למנהלי שיווק, מותג, פיתוח עסקי, ייעוץ עסקי ופרסום ולמי שמעוניין לפתח קריירה בתחומים אלו. ההתמחות בשיווק מקנה ידע מעמיק בנושאים המרכזיים של ניהול השיווק. בוגרי ההתמחות יתוודעו לכלים יישומיים מתקדמים להבנה ולבנייה של אסטרטגיה שיווקית בסביבה תחרותית גלובלית משתנה. הקורסים בהתמחות עוסקים בנושאים בעלי חשיבות כגון הבנה מעמיקה של הצרכן, הבנת הסביבה החדשה שבה מתקיים תהליך ניהול השיווק, ייזום מוצרים חדשים וניהול הקידום בעידן הדיגיטלי.
לשם סיום התמחות יש ללמוד שלושה מקורסי ההתמחות בהתאם לדרישותיה ואת הסמינר של ההתמחות.
לשם השלמת נקודות הזכות לתואר ניתן לבחור קורסים נוספים מהתמחות זו, קורסים משתי ההתמחויות האחרות או קורסי בחירה כלליים, כולל הסדנאות הפרקטיות בשיתוף עם בית הספר תפנית.
אישור על ההתמחות ניתן במסמך נלווה לתעודת המוסמך.
קורסי ההתמחות