תקשורת חזותית ועיצוב גרפי

תקשורת חזותית – עיצוב גרפי ואינטראקטיבי

התמחות מקצועית דו- שנתית (לימודי יום, לימודי ערב)

 

המרכז ללימודי תקשורת מציג את תכנית הלימודים הדו-שנתית בעיצוב גרפי ואינטראקטיב, אשר מתמקדת במגמות העכשוויות בעולם התקשורת הדיגיטלית והעיצובית. הלימודים בתכנית זו משלבים את כלל תחומי הלימוד של עולם העיצוב העכשווי ומעניקים לסטודנט כלים, ידע ומענה לצרכים העכשוויים כדי להשתלב כמעצב בקרב קהילת המעצבים בארץ או בחו"ל.

 
התכנית  כוללת שלושה נושאי התמחות:
  • התמחות בעיצוב למדיה החדשה ולאינטראקטיב
  • התמחות בעיצוב לפרסום ודפוס
  • התמחות בניהול אמנותי 

 

נושאי הלימוד:
יסודות העיצוב הגרפי, חשיבה יצירתית, דימוי והעברת מסר, הדימוי הצילומי הדיגיטלי ושילובו במלאכת העיצוב, עיצוב טיפוגרפי יישומי, מיתוג חברה וניהול אמנותי, תקשורת שיווקית, פרסום דיגיטלי, הפקה והבאה לדפוס, עקרונות איפיון וחווית המשתמש  (UX/UI), עיצוב ואיפיון  לניו מדיה, עיצוב אינטראקטיבי -Action ו Reaction (פעולה ותגובה) אינפוגרפיקה ועיצוב תוכן מורכב, עיצוב לפלטפורמות דיגיטליות -  אתר תוכן, עיצוב ממשק סלולרי ואפליקציות, פרזנטציות ללקוח עסקי והשתלמות מקצועית עם אורחים מהתעשייה.

 

כלים טכנולוגיים הנלמדים במהלך התכנית:
פוטושופ - Photoshop, אילוסטרטור- Ilustrator, אינדזיין - Indesign, מבוא ל- HTML & Css,  Muse  לבנייה אינטראקטיבית, עיצוב בתנועה ( - After Effects Flash + AFX).
 
עם סיום הלימודים בסוף שנה ב', יפיקו הסטודנטים פרויקט גמר בין-תחומי שיקיף את מכלול הנושאים שנלמדו, ויגבשו תיק עבודות מגוון. תיק העבודות ישמש ככרטיס כניסה לתעשייה ולעבודה בתחום.
 
המסלול מוצע כמסלול דו שנתי לימודי יום, חד שנתי לימודי ערב.