דצמבר 2006
סטודנט העתיק ממן שלם מסטודנטית אחרת בקורס שלמדה בקבוצת לימוד אחרת. הדבר התגלה כאשר מרכזת ההוראה, שהיא המנחה של הסטודנט, עשתה בדיקה מדגמית של ממנים מקבוצות אחרות. הסטודנט קיבל ציון אפס בממן.
יולי 2009
סטודנטית באחד מקורסי התשתית הגישה מטלה אשר הכילה קטעים רבים באורך כולל של כמה עמודים, אשר הועתקו (העתק-הדבק) מפרסומים באינטרנט, ללא ציון שם המקור וללא ציון העובדה שזה לקוח מפרסומים שאינם אקדמיים. הפרה זו של כללי הכתיבה האקדמית מהווה גם עבירה על סעיף 3ח בפרק "תחולה ועבירות" בתקנון המשמעת של האוניברסיטה המופיע בידיעון האקדמי.
הפעם הוחלט לא לפנות אל ועדת המשמעת ולהסתפק במתן ציון אפס למטלה.
דצמבר 2009
סטודנטית הגישה עבודה סמינריונית אשר היו בה עמודים שלמים מועתקים ממסמך אינטרנטי, ללא ציון העובדה שזה לקוח מהאינטרנט וללא מתן הפניה ביבליוגרפית כנדרש. העבודה נפסלה. לפנים משורת הדין קיבלה הסטודנטית אפשרות לכתוב עבודה סמינריונית חלופית על נושא אחר.
מאי 2010
סטודנטית שלמדה את אחד הקורסים המתקדמים של תואר ראשון כקורס בחירה הגישה מטלה אשר הכילה קטעים רבים באורך כולל של כמה עמודים, אשר הועתקו (העתק-הדבק) מפרסומים באינטרנט, ללא ציון שם המקור וללא ציון העובדה שזה לקוח מפרסומים שאינם אקדמיים. הפרה זו של כללי הכתיבה האקדמית מהווה גם עבירה על סעיף 3ח בפרק "תחולה ועבירות" בתקנון המשמעת של האוניברסיטה המופיע בידיעון האקדמי.
העניין הועבר לטיפולה של ועדת המשמעת.
מאי 2010
סטודנטית באחד מקורסי התשתית ביקשה מסטודנט אחר "לראות את הממן" לאחר שאמרה לו שהיא מבקשת רק להשוות, כיוון שהממן שלה כבר גמור. בפועל היא אימצה חלק מניסוחיו והגישה ממן מאוד דומה. כיוון שמדובר בסמסטר ראשון, הסתפקה מרכזת ההוראה באזהרה חמורה כלפי הסטודנטית ובפסילת המטלה, שהיא מטלת רשות.
יולי 2010
סטודנטית הגישה עבודת סיום בקורס מגמה, אשר הייתה זהה לעבודה שהוגשה באותו קורס שנה לפני כן. הסטודנטית הודתה במעשה ואמרה שבגלל אירועים משפחתיים נכנסה ללחץ זמן ומצאה אצלה את העבודה שקיבלה מחברתה, והגישה אותה כדי לעמוד בלוח הזמנים.
מדובר בעבירה אקדמית חמורה ובעבירת משמעת שההשלכה שלה עלולה להיות הרחקה מן הלימודים. כיוון שמדובר בקורס האחרון לתואר, הוחלט - לפנים משורת הדין - לא להעביר את העניין לוועדת משמעת. במקום זאת, העבודה נפסלה, נרשם כישלון בקורס, ועל הסטודנטית יהיה להירשם לקורס מחדש בשנה הבאה. ההשלכות: תשלום שכר לימוד נוסף ודחיית סיום התואר בשנה אחת.
סטודנט שלמד בבית ספר ששפת הלימוד שלו איננה עברית (ושולח צילום תעודת בגרות או אישור מבית הספר) או שמציג תעודת עולה חדש (התחיל ללמוד באו"פ עד חמש שנים מיום עליתו לארץ) זכאי לקבל הקלות בבחינות סוף סמסטר.
ההקלות הן (בכפוף לנהלים של מרכז ההישגים הלימודיים שיהיו בתוקף בסמסטר הרלוונטי):
תוספת זמן של חצי שעה בחמישה קורסים ראשונים.
שימוש במילון לכל התואר.
סטודנט המעוניין בכך צריך לשלוח את האישורים אל מרכז ההישגים הלימודיים בפקס מס' 09-7780726 (עבור דפנה).
רצוי לא לחכות לרגע האחרון אלא לעשות זאת לפני ההרשמה לבחינה.