ידיעון תש"פ (ארכיון)

בוגר (‏B.A.‎)‏ בפסיכולוגיה ובחינוך (‏במגמת תכניות לימודים ושיטות הוראה‎)‏ (‏113 נ"ז‎)‏

א. לימודי תשתית: 13 נ"ז

רמה

נ"ז

מבוא לסטטיסטיקה לתלמידי מדעי החברה א (‏30111‎)‏

פ

3

מבוא לסטטיסטיקה לתלמידי מדעי החברה ב (‏30112‎)‏

ר

3

שיטות מחקר במדעי החברה: עקרונות המחקר וסגנונותיו (‏10285‎)‏

ר

4

התנסות במחקר, רגרסיה וניתוח שונות (‏10686‎)‏

ר

3

ב. לימודי פסיכולוגיה: 52 נ"ז

חובה – 40 נ"ז

רמה

נ"ז

מבוא לפסיכולוגיה (‏10136‎)‏

פ

6

פסיכולוגיה חברתית (‏10104‎)‏

ר

6

פסיכולוגיה קוגניטיבית (‏10264‎)‏

ר

6

פסיכולוגיה התפתחותית: מינקות להתבגרות (‏10493‎)‏

ר

4

אישיות: תאוריה ומחקר (‏10269‎)‏

ר

4

מבחנים פסיכולוגיים: תאוריה ומעשה (‏10252‎)‏

ר

4

פסיכולוגיה פיזיולוגית (‏10615‎)‏

ר

6

פסיכופתולוגיה (‏10619‎)‏

ר

4

השתתפות במחקרים בפסיכולוגיה ובחינוך (‏91412‎)‏ 1

בחירה – 12 נ"ז מתקדמות2

הפסיכולוגיה של השיפוט האינטואיטיבי (‏10352‎)‏

מ

6

קוגניציה חזותית (‏10966‎)‏ 3

מ

6

היסטוריה של הפסיכולוגיה (‏10524‎)‏4 או

מ

6

שינה והפרעות שינה בילדות (‏10904‎)‏4

מ

6

מוח וקוגניציה (‏10941‎)‏ 5

מ

6

פסיכולוגיה של משא ומתן (‏10973‎)‏

מ

6

פסיכולוגיה בין-תרבותית (‏10557‎)‏ או

מ

6

הזדהות עם קבוצות (‏10575‎)‏

מ

6

ליקויי קריאה (‏10593‎)‏ או

מ

6

ליקויי למידה בחשבון: היבטים קוגניטיביים, נוירופסיכולוגיים וחינוכיים (‏10905‎)‏

מ

6

השפעת לחץ וחרדה בינקות על תפקוד בבגרות: מחקר בעלי חיים (‏10936‎)‏6 או

מ

6

סמינר מחקר למצטיינים: קשב וקוגניציה (‏10983‎)‏6 או

מ

6

סמינר מחקר למצטיינים: קוגניציה ואיום (‏10914‎)‏6 או

מ

6

סמינר מחקר למצטיינים: שפה וזיקנה (‏10969‎)‏6

מ

6

התנסות בעבודה מעשית בפסיכולוגיה (‏91410‎)‏ 1

ר

ב. לימודי חינוך: 48 נ"ז

חובה – 18 נ"ז

תכנון, לימודים, הוראה והערכה (‏10106‎)‏

ר

6

פרקים בסוציולוגיה של החינוך (‏10485‎)‏

ר

6

פילוסופיה של החינוך (‏10765‎)‏

ר

6

בחירה – 30 נ"ז7

בבחירה יש לכלול לפחות 12 נ"ז מתקדמות

שונות בחינוך (‏10807‎)‏

ר

6

סוגיות בחינוך מיוחד (‏10139‎)‏

ר

6

קריאה: תאוריה ומעשה (‏10123‎)‏

ר

6

מחוננות וכישרונות מיוחדים (‏10711‎)‏

ר

6

לגדול עם הטלוויזיה והאינטרנט: המסכים בחייהם של ילדים ובני נוער (‏10698‎)‏

ר

6

הכנסת שינויים למערכת החינוך (‏10318‎)‏

מ

6

פעילות גומלין בכיתה (‏10328‎)‏

מ

6

הוראה: מקצוע, אומנות, אמנות? (‏10363‎)‏

מ

6

מנהיגות ויישומיה בחינוך (‏10528‎)‏

מ

6

ליקויי למידה (‏10527‎)‏

מ

6

מטפורה בחשיבה החינוכית (‏10568‎)‏

מ

6

הפרעת קשב והיפראקטיביות (‏10563‎)‏

מ

6

ג. דרישות סמינריוניות

שתי עבודה סמינריונית: עבודה אחת אמפירית בפסיכולוגיה ועבודה אחת בחינוך.

ד. דרישות כלליות לתואר

עמידה בכל הדרישות כמפורט בסעיף דרישות לימודים כלליות לתואר ראשון:

  • צבירת נקודות זכות לתואר
  • הוכחת ידע באנגלית
  • הדרכה ביבליוגרפית בספרייה

1

ראו הסבר בתיאור הקורס בקטלוג הקורסים.

2

סטודנטים שלמדו את הקורס עמדות ושכנוע (‏10361‎)‏, שאינו מוצע עוד, הקורס ייחשב להם במסגרת קורסי הבחירה בלימודי פסיכולוגיה.

3

או הקורס קשב חזותי (‏10525‎)‏, שאינו מוצע עוד.

4

או הקורס פסיכולוגיה של השואה (‏10920‎)‏, שאינו מוצע עוד.

5

או הקורס נוירופסיכולוגיה קוגניטיבית (‏10935‎)‏, שאינו מוצע עוד.

6

ההרשמה לקורס זה מותנית בקבלת הזמנה להירשם אליו.

7

הקורס אתגרים בניהול בית ספר (‏10635‎)‏, שאינו מוצע עוד, ייחשב בלימודי הבחירה למי שלמדו אותו לפני סמסטר א2016. מי שלמדו את הקורס הוראה יחידנית (‏10256‎)‏, שאינו מוצע עוד, הקורס ייחשב להם במסגרת קורסי הבחירה בלימודי חינוך.

 

 

הודעה חשובה

החל משנת הלימודים תשפ"ב (סמסטר א2022) חל שינוי במבנה תכניות הלימודים לתואר בוגר באו"פ

לפרטים נוספים