מסלול מחקרי בחינוך
הגשת מועמדות למסלול עם תזה נעשית רק לאחר השלמת שישה קורסים ועבודה סמינריונית אמפירית, בממוצע 90 ומעלה.
במסלול זה נלמדים 10 קורסים ויש להגיש עבודת תזה. רק לאחר סיום שישה קורסים ובהם הקורסים מחקר כמותי בחינוך (14009) ותאוריות למידה והוראה (14003), ולאחר כתיבת עבודה סמינריונית אמפירית, יוכלו הסטודנטים המצטיינים (עם ממוצע 90 ומעלה בקורסים אלה וציון 90 ומעלה בקורס "מחקר כמותי בחינוך" ובעבודה הסמינריונית) להגיש מועמדות למסלול לימודים עם תזה.
על המועמדים לבחור נושא לתזה ולקבל את הסכמת אחד מחברי הסגל המורשים להנחות עבודת תזה, לשמש כמנחה. הוועדה המחלקתית לתואר שני תדון לגופו של עניין בכל בקשה ובקשה, ותודיע על אישור או דחייה של הבקשה תוך חודשיים מיום הגשתה. אין להתחיל לעבוד על גיבוש או כתיבת תזה ללא מדריך.
הכירו את המנחים
המנחה נועד להציע הדרכה בנושאים תיאורטיים ומתודולוגיים ולספק עידוד ותמיכה, אולם חשוב להדגיש כי האחריות לביצוע ולקידום המחקר היא של הסטודנטים. קשר קבוע עם המנחה הוא חשוב, ומומלץ לקיים שיחה או מפגש על בסיס חודשי. בתקופות מסוימות, בעיקר סביב כתיבת ההצעה וניתוח הנתונים, הקשר עם המנחה יהיה תדיר יותר.
פרופ' רונית בוגלר
עוסקת במחקר בתחומים של מנהיגות ארגונית, בתי-ספר בניהול עצמי, העצמת מורים, התנהגות אזרחית ארגונית (OCB).
אתר אישי
פרופ' יצחק ברקוביץ
עוסק במחקר בתחומים של מנהיגות חינוכית, היבטי רגש, מוטיבציה וזהות בניהול ארגוני חינוך, אתיקה וניהול בחינוך, צדק חברתי וניהול בחינוך, מדיניות ורפורמות בחינוך.
אתר אישי
ד"ר איילת בכר
עוסקת במחקר בתחומים של פיתוח מומחיות מקצועית, חינוך פרופסיונלי, הכשרת מורים, פרופסיונליזם במערכות חינוך, תכנון לימודים בהשכלה הגבוהה ושוויון חברתי בהוראה מקוונת.
אתר אישי