ניהול שיווק דיגיטלי ופרסום

שיווק ופרסום דיגיטלי

התמחות בנושאים: שיווק, התנהגות צרכנים, שיווק בזירה הדיגיטלית ופרסום מניע לפעולה

 

הסטודנטים ילמדו מודלים ותיאוריות וירכשו יֶדע  וכלים יישומיים בתחום השיווק, התנהגות הצרכנים, השיווק הדיגיטלי, התקשורת השיווקית, יחסי ציבור וניהול קמפיינים.
הלימודים ישלבו הקניית מושגים ותיאוריות, ניתוח אירועים (Case Study),  פיתוח חשיבה יצירתית וסגנונות קריאטיביים והתנסות ביצירת תהליכים שיווקיים ופרסומיים מניעים לפעולה בכל אמצעי המדיה הרלבנטיים (on line ו-off line).
הסטודנטים ינהלו קמפיין פרסומי אינטראקטיבי, יכתבו תוכן שיווקי וילמדו כיצד לפעול ולקדם יחסי ציבור ודוברות בכלי המדיה החדשים.
בתוכנית ישולבו הרצאות אורח שלאנשי מקצוע, מהבכירים בתעשיית השיווק והפרסום.
 נושאי הלימוד    
  • כלים ושיטות  לשיווק דיגיטלי ואינטראקטיבי
  • ניהול קמפיינים  ואסטרטגיה תקשורתית ((On line &Off line
  • ניהול השיווק
  • התנהגות צרכנים
  • שיווק באמצעות בסיסי נתונים וטיפול ב- Big Data
  • חשיבה יצירתית וכתיבה שיווקית
  • קריאטיב ופרסום בכלי המדיה החדשים
  • השפעת חווית המשתמש על אפקטיביות השיווק האינטראקטיבי והפרסום
  • יחסי ציבור ודוברות בכלי המדיה החדשים